piątek, 8 lutego 2013

Epilog.

Zaskoczenie? Być może. Prowadzenie tego bloga ni ema sensu. Jeśli mnie namówicie może zrobię drugą cześć, tak jakby epilogu ni ebyło. 
Zapraszam na blogi:
http://you-carry-me-home-tonight.blogspot.com/
oraz
http://harry-and-rosalie-not-ending-story.blogspot.com/

No to chyba tyle ;3
KOCHAM WAS I MIŁO MI BYŁO DLA WAS PISAĆ <33
Edith. 

______________________________________________________

 

~~5 lat później~~

Niall Horan i Zayn Malik ze znanego boysbandu zaręczeni!

Czy znany na całym świecie boysband przetra ciezkie chwile z zespole?

 Danielle Peazer w ciaży! Zdjęcia z gali rozdania nagród z Liamem Paynem!


Niall i Zayn chcą adoptowac dziecko?


ONE DIRECTION BEDZIE GRAŁO DO KOŃCA!

rukowce... Brukowce everywhere! Nie można już pomiziac sie z chłopakiem bo zaraz wielka zagadka czy wzieliśmy juz ślub. to prawda... Oświadczyłem się Niallerowi.. Piękne chwile w Paryżu przypieczętowane upojną nocą i zaręczynami. Urocze? Pewnie! Gdybyście widzieli minę blondynka gdy sie spytałem czy yjdzie za mnie... Jest kochany.
Może koniec o nas... Ah! Perrie zgodziła się być nosicielką mojego i Horana dziecka! Rozuemiecie?!
A teraz coś o reszcie. Danielle jest  ciązy... Bedzie miała blixniaki! Ale nie mówcie nikomu! To niespodzianka.
Lou jest szczęśliwy Hannah, do której wrócił tuż po "wykrzyczeniu" modestowi z eni ebędzie udawał że jest z Eleonor..
Co z Harrym? harry dalej jest loczusiem.. Bardzo zboczonym loczusiem który na każdym kroku kogos podrywa.
-Zayn, kochanie... Mam ochotę na...- zaczął mój narzeczony
-Nie! Nie zrobie Ci już dziś drugiego ciastą! -krzyknąłęm.
-Mam ochotę na Ciebie Debilu, ale jak nie to nie.
Boże! Przepraszam was, ale będę kończył. Zaraz będe posuwał Niallerka! Albo on mnie.. I znów nie usiąde na dupe.
A teraz żegnam się z państwem. Do następnego! :)

~Zayn

5 komentarzy:

  1. świetny epilog:3♥

    no ale ej.........to opowiadanie jest boskie!♥ dlaczego chcesz je kończyć?! tak nie można! no ej no!:c będę płakać no :< masz pisać bo to ma sens i masz w to wierzyć i koniec kropka!♥
    pozdrawiam @DreamyForeverr

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku! Ale jestem szczęśliwa że to się tak skończyło.. Kocham Cię ! - Hann . Pozdro ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze pisz daleej <3 noo :D przeczytałam wszystko od początku i to jest boskie <3 prosze, prosze, prosze ... < 333

    prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz,pisz dalej to jest cudownee <3 Proszeee ;) Jak ja bym chcialaa dalszy ciag ^^ Kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń